Academie

Workshop

Topposities in Google

Inleiding

Een workshop richt zich op het verkrijgen van een toppositie in de organische zoekresultaten van Google. Er wordt uitgelegd hoe de indexering van competitieve zoekwoorden in de praktijk werkt en wanneer bedrijven wel en wanneer juist niet moeten inzetten op topposities in de organische zoekresultaten. Het verkrijgen van een toppositie kan een langdurig proces zijn, mede hierdoor is het niet altijd rendabel om voor deze strategie te kiezen maar in plaats daarvan op zoek te gaan naar alternatieve methodes. In deze Workshop wordt uitgelegd welke alternatieve methodes er zijn en hoe men deze dient in te zetten.

Deel deze pagina

Stuur door
Contact informatie Bel 070 - 385 26 11 of E-mail naar info@gastsprekers.nl
Resultaat
Inhoud
Voor wie?
Data

Resultaat

Minimum aantal deelnemers: 8-10

Na afronding van deze Workshop weten bedrijven wanneer ze wel en wanneer juist niet moeten inzetten op het verkrijgen van topposities in Google. Er wordt deelnemers geleerd welke acties men in moet zetten om een toppositie in Google te verkrijgen, en indien deze strategie niet rendabel is, wordt deelnemers geleerd welke alternatieve methodes men in kan zetten om de vindbaarheid te verbeteren.  

Inhoud

Een workshop richt zich op het verkrijgen van een toppositie in de organische zoekresultaten van Google. Er wordt uitgelegd hoe de indexering van competitieve zoekwoorden in de praktijk werkt en wanneer bedrijven wel en wanneer juist niet moeten inzetten op topposities in de organische zoekresultaten. Het verkrijgen van een toppositie kan een langdurig proces zijn, mede hierdoor is het niet altijd rendabel om voor deze strategie te kiezen maar in plaats daarvan op zoek te gaan naar alternatieve methodes. In deze Workshop wordt uitgelegd welke alternatieve methodes er zijn en hoe men deze dient in te zetten.

Voor wie

Een Workshop is geschikt voor bedrijven die baat hebben bij meer bezoekers op een website dankzij een verbeterde vindbaarheid in Google. Daarnaast is deze Workshop interessant voor bedrijven die op zoek zijn naar alternatieve methodes op het moment dat bijvoorbeeld het verkrijgen van topposities niet mogelijk mocht zijn. 

 

Deze Workshopsvorm sluit goed aan bij bedrijven die in het bezit zijn van een website en over een aantal medewerkers beschikken die zich bezig houden met het optimaliseren van een online business. In deze Workshop wordt gewerkt met Engelse kennisbronnen; het is daardoor van belang dat deelnemers de Engelse taal vaardig zijn.  

Data

    Investering

    Trainingskosten: 1.499,00
    Totaal (exclusief BTW): 1.499,00
    BTW:
    314,79
    Totaal (incl. BTW):
    1.813,79
     
    Bovenstaande prijsopbouw is excl. eventuele diner(s) en overnachting(en) en incl. eventuele koffie, thee, lunch & nazit.

    In Company Training?

    Zijn er binnen uw organisatie meerdere collega's of medewerkers met ongeveer dezelfde leervraag? Dan is een gezamenlijke groepstraining de ideale optie.
    Lees meer...