Academie

Workshop

Concurrentieanalyse

Inleiding

Een Workshop is gericht op concurrentie. Google heeft steeds meer informatie in haar zoekmachine zitten en mede hierdoor wordt het gecompliceerder om goed te scoren in de organische zoekresultaten. Het uitvoeren van meerdere concurrentie analyses stelt bedrijven in staat om de juiste keuzes te maken en per onderdeel te beoordelen wat wel en niet zinvol is. Het doel is om deelnemers een overzicht met plan van actie mee te geven dat gericht is op de onderdelen: SEO & SEA, Social Media, Link-building. Naast deze onderdelen, worden een aantal updates van het algoritme besproken en aangegeven hoe bedrijven hier rekening mee dienen te houden met betrekking tot het ontwikkelen en promoten van content.  

In een Workshop zal net als bij de bijeenkomst een verschil gemaakt worden tussen de tools van Google en de non-Google tools.

Deel deze pagina

Stuur door
Contact informatie Bel 070 - 385 26 11 of E-mail naar info@gastsprekers.nl
Resultaat
Inhoud
Voor wie?
Data

Resultaat

Minimum aantal deelnemers: 8-10

Een workshop is interessant voor bedrijven die een concreet stappenplan willen waar zij direct in de praktijk mee aan de slag kunnen. Het grote voordeel hiervan is, dat de werkwijze voor lange termijn ingezet kan worden. Na afronding kunnen deelnemers zelf de status van online platformen monitoren en weten zij welke acties ingezet moeten worden om deze platformen slagvaardiger te laten presteren. 

Inhoud

Een Workshop is gericht op concurrentie. Google heeft steeds meer informatie in haar zoekmachine zitten en mede hierdoor wordt het gecompliceerder om goed te scoren in de organische zoekresultaten. Het uitvoeren van meerdere concurrentie analyses stelt bedrijven in staat om de juiste keuzes te maken en per onderdeel te beoordelen wat wel en niet zinvol is. Het doel is om deelnemers een overzicht met plan van actie mee te geven dat gericht is op de onderdelen: SEO & SEA, Social Media, Link-building. Naast deze onderdelen, worden een aantal updates van het algoritme besproken en aangegeven hoe bedrijven hier rekening mee dienen te houden met betrekking tot het ontwikkelen en promoten van content.  

In een Workshop zal net als bij de bijeenkomst een verschil gemaakt worden tussen de tools van Google en de non-Google tools.

Voor wie

Een Workshop is geschikt voor bedrijven die zich willen onderscheiden van bestaande concurrenten en op zoek zijn naar een plan-van-aanpak voor eigen gebruik alsmede voor de langere termijn. Een workshop sluit goed aan bij bedrijven die één of meerdere medewerkers in dienst hebben die verantwoordelijk zijn voor het monitoren van de online business.

Data

    Investering

    Deze training is nog niet op basis van individuele inschrijving gegeven maar mogelijk wel 'in company'. Neem bij interesse contact met ons op of neem een optie.

    In Company Training?

    Zijn er binnen uw organisatie meerdere collega's of medewerkers met ongeveer dezelfde leervraag? Dan is een gezamenlijke groepstraining de ideale optie.
    Lees meer...