Academie

Masterclass

Totaalpakket

Inleiding

Een Masterclass is gericht op een totaalpakket van Online Marketing.

Deze training bestaat uit diverse hoofstukken zoals: SEO & SEA, Link-building, Usability & Experience, Social Media en Blogging, met behulp van de Google en non-Google tools worden de onderdelen gekoppeld aan het plan van aanpak.

Er zal per deelnemer gekeken worden welke mogelijkheden er per onderdeel zijn. Doordat het algoritme van Google nauw verbonden is met de prestaties van een online business wordt uitgelegd hoe men ervoor kan zorgen dat een online business zoveel mogelijk synchroon loopt met de laatste updates (semantic search en 3.0) van Google haar algoritme.

In een Masterclass worden alle relevante tools van Google en non-Google onder de loep genomen evenals uitgelegd hoe men hier in de praktijk mee dient te werken.

Deel deze pagina

Stuur door
Contact informatie Bel 070 - 385 26 11 of E-mail naar info@gastsprekers.nl
Resultaat
Inhoud
Voor wie?
Data

Resultaat

Minimum aantal deelnemers: 8-10

Met een Masterclass wordt kennis vergaard over: SEO & SEA, Link-building, Usability & Experience, Social Media, Blogging en Tools & data. Na afronding beschikt men over een Roadmap die per onderdeel voor de langere termijn inzetbaar is.  

Het plan van aanpak is gebaseerd en afgestemd op de autoriteiten die wereldwijd door bedrijven worden ingezet om de prestaties te verbeteren. 

Inhoud

Een Masterclass is gericht op een totaalpakket van Online Marketing.

Deze training bestaat uit diverse hoofstukken zoals: SEO & SEA, Link-building, Usability & Experience, Social Media en Blogging, met behulp van de Google en non-Google tools worden de onderdelen gekoppeld aan het plan van aanpak.

Er zal per deelnemer gekeken worden welke mogelijkheden er per onderdeel zijn. Doordat het algoritme van Google nauw verbonden is met de prestaties van een online business wordt uitgelegd hoe men ervoor kan zorgen dat een online business zoveel mogelijk synchroon loopt met de laatste updates (semantic search en 3.0) van Google haar algoritme.

In een Masterclass worden alle relevante tools van Google en non-Google onder de loep genomen evenals uitgelegd hoe men hier in de praktijk mee dient te werken.

Voor wie

Deze Masterclass is geschikt voor bedrijven die opereren met een (online) marketing afdeling of deze op korte termijn willen gaan opzetten. Deelnemers voor een Masterclass hebben behoefte aan een gedetailleerde online marketing roadmap. Het plan van aanpak is gericht op het aanbieden van een totaaloplossing, wat wil zeggen dat er per onderdeel aangegeven wordt welke acties het beste resultaat opleveren.

 

In een Masterclass zal veelal gewerkt worden met kennisbronnen die afkomstig zijn uit Engelstalige landen, het is derhalve noodzakelijk dat deelnemers de Engelse taal vaardig zijn.  

Data

    Investering

    Deze training is nog niet op basis van individuele inschrijving gegeven maar mogelijk wel 'in company'. Neem bij interesse contact met ons op of neem een optie.

    In Company Training?

    Zijn er binnen uw organisatie meerdere collega's of medewerkers met ongeveer dezelfde leervraag? Dan is een gezamenlijke groepstraining de ideale optie.
    Lees meer...