Wilt u Social Media succesvol inzetten voor uw publieke of politieke organisatie en de dialoog volgen en aangaan? Wat kunnen u en uw team vanaf vandaag al doen om hier dit te bereiken?
In deze workshop gaat u actief en direct aan de slag met het managen en richten van de door u gekozen platformen als onderdeel van uw Social Media strategie. U leert de kern van het actief genereren van “sociale en deelbare” content.
Minimum aantal deelnemers: 6 - 15
Twitter, Facebook en LinkedIN eisen van u korte en visueel aantrekkelijke berichten. De inhoud van uw berichten moet daarbij gericht zijn op de ontvanger en hem of haar binnen 1 seconde aanspreken. Dat vraagt om een andere manier van schrijven, van en kijken naar, uw eigen boodschap.
Wilt u Social Media succesvol inzetten voor uw publieke of politieke organisatie en de dialoog volgen en aangaan? Wat kunnen u en uw team vanaf vandaag al doen om hier dit te bereiken?
In deze workshop gaat u actief en direct aan de slag met het managen en richten van de door u gekozen platformen als onderdeel van uw Social Media strategie. U leert de kern van het actief genereren van “sociale en deelbare” content.
Lijnmanagers, opdrachtgevers, stuurgroepleden, programma- en projectmanagers, teamleiders
Trainingskosten: | € | 395,00
|
Totaal (exclusief BTW): | € | 395,00
|
BTW: | € |
82,95
|
Totaal (incl. BTW): | € |
477,95
|