Academie

Workshop

Social Media content

Inleiding

Wilt u Social Media succesvol inzetten voor uw publieke of politieke organisatie en de dialoog volgen en aangaan? Wat kunnen u en uw team vanaf vandaag al doen om hier dit te bereiken?

In deze workshop gaat u actief en direct  aan de slag met het managen en richten van de door u gekozen platformen als onderdeel van uw Social Media strategie. U leert de kern van het actief genereren van “sociale en deelbare” content.

Deel deze pagina

Stuur door
Contact informatie Bel 070 - 385 26 11 of E-mail naar info@gastsprekers.nl
Resultaat
Inhoud
Voor wie?
Data

Resultaat

Minimum aantal deelnemers: 6 - 15

Twitter, Facebook en LinkedIN eisen van u korte en visueel aantrekkelijke berichten. De inhoud van uw berichten moet daarbij gericht zijn op de ontvanger en hem of haar binnen 1 seconde aanspreken. Dat vraagt om een andere manier van schrijven, van en kijken naar, uw eigen boodschap.

Inhoud

Wilt u Social Media succesvol inzetten voor uw publieke of politieke organisatie en de dialoog volgen en aangaan? Wat kunnen u en uw team vanaf vandaag al doen om hier dit te bereiken?

In deze workshop gaat u actief en direct  aan de slag met het managen en richten van de door u gekozen platformen als onderdeel van uw Social Media strategie. U leert de kern van het actief genereren van “sociale en deelbare” content.

Voor wie

Lijnmanagers, opdrachtgevers, stuurgroepleden, programma- en projectmanagers, teamleiders

Data

    Investering

    Trainingskosten: 395,00
    Totaal (exclusief BTW): 395,00
    BTW:
    82,95
    Totaal (incl. BTW):
    477,95
     
    Bovenstaande prijsopbouw is excl. eventuele diner(s) en overnachting(en) en incl. eventuele koffie, thee, lunch & nazit.

    In Company Training?

    Zijn er binnen uw organisatie meerdere collega's of medewerkers met ongeveer dezelfde leervraag? Dan is een gezamenlijke groepstraining de ideale optie.
    Lees meer...